برگزاری مراسم جشنواره مدرسه انقلاب در اصفهان

اصفهان(پانا) _ مراسم جشنواره مدرسه انقلاب در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر به میزبانی مدرسه صارمیه ۲ ناحیه ۴ اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم جشنواره مدرسه انقلاب در اصفهان

مراسم جشنواره مدرسه انقلاب اسلامی جهت شناسایی دانش آموزان انقلابی و افزایش همکاری تشکل های موجود در مدرسه برای تربیت نسل پنجم انقلاب است.
در این همایش جعفری مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: سپردن مسئولیت برگزاری این مراسم ها به دانش آموزان کمک می کند تا افق های روشن تری داشته باشند.
وی در ادامه افزود: در جامعه پسا کرونا با جامعه ای تقریبا افسرده رو به رو خواهیم بود که با برنامه های مناسب در آینده میتوانیم شادی و نشاط را به جامعه بازگردانیم.
جعفری با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های استان تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح باید از ظرفیت های موجود در این شهرستان ها استفاده کرد.
در پایان با تاکید بر تکریم مقام پدر و مادر از دانش آموزان عضو تشکل ها درخواست کردتا این فریضه دینی را به درستی انجام دهند.
در ادامه برنامه های جشنواره مدرسه انقلاب اسماعیلی معاونت پرورشی اداره کل استان اصفهان ضمن تشکر از اتحادیه انجمن های اسلامی از برگزاری این برنامه گفت: باید از فرصت های موجود در دوران کرونا استفاده کرد.فرصت هایی مانند برگزاری راهیان نور به صورت مجازی که با استقبالی بی نظیر انجام شد.

وی در ادامه افزود: که محدودیت های ایجاد شده نباید از برگزاری این جلسات جلوگیری کند و با رعایت پروتکل های بهداشتی به سلامت دانش آموزان و خانواده های آنها توجه داشته باشیم.
در این جلسه گروه دانش آموزی اتحادیه انجمن اسلامی استان برنامه هایی نیز مانند اجرای رادیویی و اجرای سرود انقلابی نیز داشتند.


نکویی مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در حاشیه جلسه به خبرنگار پانا گفت:نهمین دوره جشنواره ملی مدرسه انقلاب برخلاف دوره های گذشته بدلیل غیر حضوری بودن مدارس امسال به صورت مجازی برگزار میشود .

دانش آموزان در سراسر استان اصفهان با شرکت در دوره های مجازی آموزش انواع نرم افزار های طراحی مثل فتوشاپ و ایندیزاین و ویرایش ویدئو و صوت مثل ادیوس و پریمایر و همچنین برای اولین بار با آموزش برنامه سازی اندروید ، با تشکیل گروه های مدرسه ای ، محصولات رسانه ای تولید از جمله فیلم کوتاه ،موشن گرافی،پادکست ،نشریه الکترونیکی،اپلیکیشن اندروید و ده ها محصول دیگر پرداختند .

این جشنواره تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

خبرنگار: محمد مهدی باختری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار