معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

در پخش زنده اردوی راهیان نور ۱۵۰ هزار بیننده همزمان داشتیم

اصفهان ( پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد استقبال دانش آموزان از اردوی راهیان نور بسیار عالی بود و با دل‌نوشته‌ها و متن های خود همکاران اشتیاق زیادی برای همه ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
در پخش زنده اردوی راهیان نور ۱۵۰ هزار بیننده همزمان داشتیم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در اختتامیه اردوی راهیان نور اظهار کرد: مقام معظم رهبری اردوی راهیان نور را یک گنج می‌دانند و ما هم باید عظمت این اردو را برای دانش‌آموزان نشان دهیم، چراکه در آموزش‌وپرورش هم اردوی راهیان نور به‌عنوان یک گنج دیده می‌شود و با برنامه‌ریزی که توسط همکاران صورت گرفت، برگزاری این اردوها به صورت مجازی انجام شد.
وی افزود: دانش‌آموزان پس از اذان صبح در این برنامه آنلاین حضور داشتند که حدود ۳۵ هزار دانش‌آموز به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در آن شرکت می‌کردند و همچنین در پخش زنده برنامه نیز تا ۱۵۰ هزار نفر بیننده به‌صورت هم‌زمان حضور داشتند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور کاملاً داوطلبانه بود که با همت همکاران و دوستان برنامه جذاب‌تر از قبل پیشرفت و حضور دانش‌آموزان نیز به ما دلگرمی می‌داد. استقبال دانش‌آموزان از اردوی راهیان نور بسیار عالی بود و با دل‌نوشته‌ها و متن‌های خود همکاران ما را سر ذوق می‌آوردند.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تأکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی همواره الگوی رفتاری ما هستند و دانش‌آموزان این موضوع را به‌خوبی درک می‌کنند؛ از همه آنها و خانواده این عزیزان برای شرکت و حضور در این اردوی معنوی تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار