اردوهای راهیان نور دانش‌­آموزی در بستر فضای مجازی از امروز آغاز شد

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌­آموزی در بستر فضای مجازی صبح امروز یک شنبه 19 بهمن ماه 99 در مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور دانش‌­آموزی در بستر فضای مجازی از امروز آغاز شد

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی کشور، با توجه به اینکه در سال تحصیلی 1400-1399 در جهان و درکشور ما نگرانی از شیوع بیماری کویید19 وجود دارد؛ عدم قطعیت و ناپایداری شرایط ایجاب می­کند تا برنامه­‌ریزی­ها در عرصه­‌های مختلف از انعطاف برخوردار باشد تا امکان ارائه­ خدمات مؤثر و فراگیر در هر زمانی میسر شود. به منظور آشنایی بیش از پیش دانش‌­آموزان عزیز و آینده­‌ساز کشور با فرهنگ، معارف و ارزش­های دفاع مقدس و شهیدان سرافراز و با تأکید بر آموزش مجازی، برنامه­ عظیم فرهنگی تربیتی راهیان نور که در سال­های گذشته مورد استقبال بی­‌نظیر دانش‌­آموزان قرار گرفته بود، امسال با توجه به شرایط فعلی کشور به صورت مجازی برگزار می­گردد.

بر این اساس، قرارگاه راهیان نور امام حسن عسگری (علیه­السلام) متشکل از سازمان بسیج مستضعفین و وزارت آموزش و پرورش که عهده­‌دار انسجام بخشی و سیاست­گذاری راهیان­‌نور دانش‌­آموزی است، پس از تشکیل جلسه و برگزاری دوره­ آموزشی توجیهی مختص مسئولین دست‌­اندرکار استان­ها، مراسم آغازین اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی صبح امروز یک شنبه 19 بهمن ماه 99 در کرمان مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مجتبی باستان ریاست سازمان بسیج دانش ­آموزی کشور، سردار مطهری فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، فرمانده سپاه استان کرمان و مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمان و علیرضا کاظمی معاونت پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشتند.

این برنامه از طریق کانال دانش­‌آموزی شاد به صورت زنده پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار