«تجلی انقلاب» مسابقه ای برای کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر

تهران (پانا) - مسابقه «تجلی انقلاب» ویژه کودکان و نوجوانان در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب 11 جدول متنوع و جذاب با محتوا و پیامهای انقلابی ، مهدوی ، ایرانی و ولایی همراه با جوایز متنوع در فضای مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
«تجلی انقلاب» مسابقه ای برای کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر

اعظم قاسمی دولت آبادی؛ کارشناس فرهنگی در گفتگو با پانا گفت: مسابقه «تجلی انقلاب» از بسته برنامه «آینده روشن» که به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ٢٠ برگزار می شود شامل: 11 جدول متنوع و با محتوا و پیامهای انقلابی مهدوی ، ولایی و ایرانی است که کودکان و نوجوانان شرکت کننده با چینش پاسخ جدولها ، پیام نهایی را در قالب یک عدد به سامانه دبیرخانه برنامه به شماره 2000183720 ارسال می کنند. وی گفت: برای راهنمایی و تسهیل حل هر کدام از جداول، یک کلیپ سه تا پنج دقیقه ای تهیه و در صفحه مجازی دبیرخانه مسابقه به نشانی vela.farhangsara @و یا در فرهنگسرای مجازی majazi.farhangsaraبارگذاری می شود.
قاسمی دولت آبادی مهلت شرکت در مسابقه را تا 30 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: به نفر برگزیده اول 500 هزار تومان ، سه نفر دوم 300 هزار تومان ، سه نفر سوم 200 هزار تومان و پنجاه نفر چهارم 50 هزار تومان جایزه نقدی و همچنین به 57 نفر منتخب ،محصولات فرهنگی به ارزش 100 هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

*ساره شادمهر، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار