دیدار چهره به چهره قضات دادگستری زنجان با زندانیان استان به مناسبت دهه مبارک فجر

زنجان (پانا)- رئیس دادگستری استان زنجان، در حاشیه دیدار چهره به چهره مسئولین و قضات دستگاه قضایی استان با زندانیان در زندان مرکزی زنجان گفت توجه به امور زندان و زندانی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان از برنامه های مهم دوره تحول دستگاه قضائی است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار چهره به چهره قضات دادگستری زنجان با زندانیان  استان به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش اداره کل دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، تصریح کرد: با همکاری و همراهی قضات و اداره زندانهای استان اقدامات و تلاشهای بسیار خوبی برای کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان انجام شده که در این راستا با کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندانها مواجه هستیم.
رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه از برنامه منظم و مستمر دستگاه قضایی استان بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان است ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصتی بود برای این امر که به لحاظ شرایط کرونایی بازید از زندان و دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان در دو روز و با رعایت فاصله های اجتماعی و نکات بهداشتی بر گزار شود.

عالیترین مقام قضایی استان با اشاره به اینکه مسئولین و قضات حوزه‌های قضایی ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه در همان مراکزی که زندانیان نگهداری می شوند حضور خواهند داشت و ما معتقدیم که دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات زندان تأثیر زیادی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد بنابراین اجرای این برنامه‌ها و بازدیدها هدفمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار