انقلاب اسلامی، ایران را در مسیری عزت افرین و توسعه گرا قرار داد

کرمان(پانا) - رییس دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان کرمان عنوان کرد انقلاب اسلامی ایران حقیقتا انفجار نور بود و حرکت ملت ایران را در مسیر جدیدی قرار داد و این مسیر، مسیری عزت آفرین و حرکتی به سمت توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف بود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی، ایران را در مسیری عزت افرین و توسعه گرا قرار داد

دهقان اناری ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت مردمی و اسلامی اش، استقلال در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی- امنیتی را در اولویت حرکت ملت ایران تعریف کرد و این اولویت موجب شد تا در این عرصه ها تولید دانش شتاب گیرد تا جائیکه به اعتراف مراکز بین المللی سرعت دانش در ایران 11 برابر بیشتر از هر کشوری در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: ایران، امروز مرزهای دانش را در نوردیده است گویی که جامعه کنونی ایران مصداق عینی حدیث رسول مکرم اسلام(ص) که فرمود: لو کان العلم معلقا بالثریا لتناوله رجال من ابناء الفارس؛ اگر دانش در آسمانها باشد مردانی از ایران به آن دست پیدا خواهند کرد.

رییس دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان کرمان تصریح کرد: ایران، امروز به برکت انقلاب اسلامی به یکی از قدرتمندترین کشورها در ابعاد علمی و نظامی است و ملت ایران با انقلاب به خودباوری رسیده است.

دهقان اناری ادامه داد: این حجم از پیشرفت در شرایطی رخ داده است که ایران 8 سال جنگ ویرانگر را پشت سر گذاشته است و از پس جنگ نیز مجموعه ای از تحریم ها و فشارها علیه ایران تنظیم و اجرا شده است اما ایران همه این تهدیدات و تحدیدات را به فرصتهایی بزرگ برای شکوفایی تبدیل کرده است.

دهقان اناری گفت: ایران اسلامی، امروز قدرت اول نظامی منطقه است و با اولویت حمایت از آرمان فلسطین موفق شده همپیمانان منطقه ای را در چارچوب محور مقاومت داشته باشد که همپیمانی شان نه صرفا بر مبنای مولفه های مادی و یا مولفه های مذهبی مبتنی بر جهل و پول بلکه مولفه های معنوی حقیقی مبتنی بر درک عمیق از احساس تکلیف دینی و ملی است.

وی ادامه داد: ملت ایران در بیش از چهاردهه که از عمر انقلاب می گذرد هزینه های زیادی داد اما دستآوردهای بسیاری نیز کسب کرده است و اگر نبود سوء مدیریت ها و به تعبیر امامین انقلاب اسلامی «جریان نفوذ» آنچه که حاصل می شد بسیار بیش از امروز می بود.

رییس دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان کرمان اظهارداشت: این جمعیت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی از دوران نهضت تا امروز خصوصا شهید قاسم سلیمانی تاکید دارد که این انقلاب که مهمترین آثار و یادگار گرانقدر رهبری امام خمینی(ره) است، علی رغم کید دشمنان همچنان در راستای آرمان هایش گام بر می دارد و این مهم به برکت نهادینه شدن فرهنگ انقلابی بودن در جامعه ایران است. مقوله ای که امام خمینی ره از آن با عنوان «حضور مردم در صحنه» یاد می کردند.

دهقان اناری افزود: بی تردید این اراده الهی بوده است تا ملت ایران در تحولات جهانی در آستانه ظهور نقشی محوری بر عهده داشته باشد که امام محمد باقر و امام جعفر صادق علیهم السلام در تفسیر «عِبَاداً لَّنَا أُوْلِی بَأْس شَدِید» در آیه 5 سوره اسراء تاکید دارند که این قوم قدرتمند و رزم آور ایرانیان هستند که تغییر دهنده همه معادلات جهانی در آستانه ظهور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار