جزئیات مصاحبه از معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

زاهدان (پانا) - کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت فرآیند بررسی مدارک و مستندات، انجام معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از تاریخ ۱۸ بهمن آغاز و تا ۶ اسفند ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات مصاحبه از معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

احمد کیخائی در گفت و گو با پانا با اشاره به صدور اطلاعیه شماره ۲، اظهار کرد: تمامی داوطلبان موظفند فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و تکمیل کنند و در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه ساعت پذیرش داوطلبان ۸ صبح است، ادامه داد: بررسی مدارک داوطلبان در دبیرستان پسرانه امام زمان(عج) واقع در خیابان دانشگاه، دانشگاه ۴۹ انجام می‌شود.
کیخائی تصریح کرد: مصاحبه و معاینات پزشکی خواهران در پردیس دخترانه رسالت واقع در خیابان دانشگاه زاهدان و مصاحبه و معاینات پزشکی برادران نیز در پردیس پسرانه شهید مطهری زاهدان واقع در بلوار جانبازان، خیابان تربیت، تربیت ۱۲ طبق جدول زمانبندی برگزار خواهد شد.
کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ارائه اصل و کپی مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در زمان بررسی مدارک الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار