رئیس‌جمهوری در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت‌الله محمدی ری‌شهری:

نکوداشت پژوهشگران دینی بزرگداشت علم و تلاش، معنویت و تقواست

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت‌الله ری‌شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت‌الله محمدی ری‌شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست، گفت بی‌گمان کوشش‌های خستگی‌ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نکوداشت پژوهشگران دینی بزرگداشت علم و تلاش، معنویت و تقواست

متن پیام حجت الاسلام والمسلین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنائی ما 58 سال می گذرد برای من خاطره انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست. قرآن پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.

بی گمان کوشش های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این جانب به سهم خود ، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمودهای علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار