مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

اساس کار در آموزش و پرورش برخرد جمعی بنیاد شده است

اسلامشهر (پانا) - با استفاده از بستر فناوری شبکه شاد می‌توان در راستای تربیت دانش‌آموزدر قالب برنامه‌های آموزشی و پروژه‌ای که موجب کیفیت بخشی و تعمیق فرآیند یادگیری و کسب تجربه‌های جدیدمی‌شود، گام‌های موثری برداشت.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اساس کار در آموزش و پرورش برخرد جمعی بنیاد شده است

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در جلسه مدیران دوره اول متوسطه شهرستان اسلامشهر که در سالن جلسات مدرسه هیات امنایی اسدیان منطقه برگزارشد، در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز مادر، گزارش مختصری از موفقت‌های آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ارائه داد و افزود: همه توفیقات آموزش و پرورش در طی یکسال گذشته را مدیون همراهی همه شما مدیران ساعی هستیم و اساس آموزش و پرورش هم بر خرد جمعی بنیاد شده است.

او افزود: یکی از زیربنایی‌ترین نهادهای تمامی جوامع بشری پس از خانواده، آموزش و پرورش است و هر ساله منابع انسانی و مالی بسیار عظیمی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود تا راه و روش زندگی را بیاموزند و در رشد و اعتلای جامعه خود موثر باشند.

بنار تصریح کرد: در تربیت چند ساحتی به تقویت و کشف استعداد دانش‌آموزان در شرایط شیوع کووید 19 با توجه به تغییر مکان آموزشی باید به استمرار جریان یادگیری به صورت غیرحضوری توجه کرد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: با استفاده از بستر فناوری شبکه شاد می‌توان در راستای تربیت دانش‌آموزدر قالب برنامه‌های آموزشی و پروژه‌ای که موجب کیفیت بخشی و تعمیق فرآیند یادگیری و کسب تجربه‌های جدیدمی‌شود، گام‌های موثری برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار