رزمایش رسانه‌ای نسل سومی‌ها

شیراز (پانا) - رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی گفت مهمترین و باشکوه‌ترین جلوه اقتدار در نسل امروز، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای توسط نسل سوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش رسانه‌ای نسل سومی‌ها

سید آرمین قلندری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: این رزمایش رسانه‌ای حکم تاییدی بر عهد و پیمان چهل ساله جوانان و ادامه دهندگان راه امام و شهدا است.

او با مقدس شمردن ارزش‌ها و ساحت‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبرکبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب به لطف خداوند و کوری چشم دشمنان بر ثبات و پایداری خود پابرجا خواهد ماند و به راه خود با توجه به آموزه‌های دین اسلام ناب محمدی و در راستای استکبار ستیزی تلاش خواهد کرد.

قلندری ادامه داد: در همین راستا رزمایش رسانه‌ای جوانان نسل سوم انقلاب در قالب پست مشترک توسط کمیسیون ارتباطات و فناوری و با مشارکت کمیسیون فرهنگی هنری دهمین دوره مجلس دانش آموزی در تاریخ ۱۱ بهمن راس ساعت ۸ شب توسط نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

این رزمایش گام دومی‌ها بار دیگر نشانگر حماسه آفرینی جوانان انقلاب شد، قلندری با موثر دانستن برنامه مذکور گفت: برگزاری چنین برنامه‌های خودجوش توسط جوانان ،با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و این امر که انقلاب به دست جوانان سپرده شده است، مسئولیت بیشتری در قبال خدمت کردن به انقلاب اسلامی بر دوش جوانان میگذارد، چرا که جوانان آینده‌سازان این انقلاب و مرز و بوم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار