استفاده از تمام ظرفیت های مدارس و منطقه در برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱9، از برگزاری برنامه ها در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه 19 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تمام ظرفیت های مدارس و منطقه در برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 19 گفت: باید از تمام ظرفیت های مدارس و منطقه برای پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد.

جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان منطقه و کارشناس فرهنگی آستان مطهر حضرت امام خمینی ره با موضوع دهه فجر برگزار شد.

معاون پرورشی منطقه ضمن تبریک دهه مبارک فجر، تقارن ایام الله دهه فجر را با میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) از فرصتهای ناب و ارزشمند برای فعالیتهای فرهنگی با هدف انتقال مفاهیم دینی و انقلابی دانست.

شاملو در ادامه بر استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه شاد دانش آموزان در ارائه برنامه های جذاب و شاد در ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) تاکید کرد.

در این جلسه جدول زمانبندی برنامه های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در ایام الله دهه فجر مصوب و مقرر شد کانون فرهنگی تربیتی آفتاب نیز ضمن بهره گیری از شبکه شاد دانش آموزان، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل ظرفیت، برنامه های حضوری دانش آموزان را نیز پیگیری کند.

شاملو در پایان ضمن بازدید از استودیوی ضبط برنامه های شبکه قرآن در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب بر تعامل آموزش و پرورش با برنامه سازان صدا و سیما تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار