۱۰ هزار خانوار گلوگاه در طرح شهید سلیمانی رصد شدند

ساری (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه اعلام‌ کرد که در طرح شهید سلیمانی، شهرستان به ۲۹بلوک تقسیم شد و با فعالیت پنج حوزه، ۱۰ هزار و ۲۵ خانوار رصد شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار خانوار گلوگاه در طرح شهید سلیمانی رصد شدند

سید حسن یوسفی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب در سیاست، علم، امور اجتماعی و فرهنگی به بلوغ کامل رسیده است، گفت: «امروز روزی است که انقلاب باید ثمر بدهد و ماها وظیفه‌های خاصی داریم و مسئولان ویژه باید ورود کنند.»

او با اشاره به وضعیت کرونایی گفت: «اجرای برنامه‌ها با مشکل روبه رو شده و سعی کردیم برنامه‌هایی که پیش‌بینی کردیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل اجرا باشد و محدودیت نداشته باشیم.»

یوسفی به دیدار با مادران شهدا اشاره کرد و ادامه داد: «تمام حوزه‌های مقاومت هر روز با دو یا سه خانواده شهدا دیدار می‌کنند و مبنای کاری ما این است که با همه مادران و همسران شهید دیدار کنیم.»

فرمانده سپاه گلوگاه از اجرای قریب به ۶۵ عنوان برنامه برای دهه فجر امسال خبر داد که تمامی های پایگاه‌های مقاومت بسیج درگیر اجرای آن‌ها هستند.

او گفت: «برای دهه فجر از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن همه روزه از ساعت ۴ تا ۶‌ بعد از ظهر در تمامی محله‌های روستا و شهرها ایستگاه سلامت برپا می‌شود که در آن ماسک و بسته‌های بهداشتی درمانی رایگان توزیع می‌شود.

یوسفی اشاره کرد که برآورد ما این است که ۲۰ هزار ماسک برای ایستگاه‌ها تهیه کنیم و هر روز هم یک محله را برای تست اختصاص دادیم.»

او از اجرای طرح جدیدی در گلوگاه خبر داد و گفت: «برای محله‌هایی که توانایی مالی کمتری دارند با همکاری بهداشت و درمان طبیب سیار پیش بینی شده است و به جای این که مردم مراجعه کنند ما محله به محله مراجعه می‌کنیم و هر روز یک محله را پوشش می‌دهیم. با عزیزان هلال احمر با همکاری بهداشت و ‌درمان و بسیج در هر محله از افراد مشکوک تست رایگان می‌‌گیریم.»

به گفته یوسفی در دهه فجر از ۱۰ محله و ۱۰ روستا تست گرفته خواهد شد.

فرمانده سپاه گلوگاه از رژه خودرویی در روز ۱۲ بهمن خبر داد که در کنار آن در ورودی محله‌ها و ورودی و خروجی شهرستان در این روز ایست بازرسی خودروهای غیر بومی نیز صورت خواهد گرفت.

یوسفی اعلام‌کرد که در شب ۲۲ بهمن ساعت ۹ شب در میدان ۲۲بهمن نورافشانی انجام می‌شود. ضمن آنکه رژه موتوری با ۲۵۰ موتور در سطح شهرستان در روز ۲۲ بهمن صورت می‌گیرد.

۱۰ هزار خانوار گلوگاه در طرح شهید سلیمانی رصد شدند

او به آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی از اول آذر اشاره کرد و گفت: «تا الان ۱۵۸ تیم رصد، ۲۱ تیم مراقبت، ۶۰تیم حمایت و ۸ تیم نظارت در حال فعالیت هستند.»

به گفته یوسفی از اول طرح تا کنون ۶۶۲ بسته حمایتی برای افراد درگیر با کرونا اختصاص داده و ۱۵۰۰ بسته معیشتی برای کسانی که در شرایط کرونا در فشار اقتصادی بودند تهیه شده است.

او اعلام کرد که ۵۷۰ نفر بسیجی در این طرح فعال هستند و قریب به ۱۳ هزار و ۵۰۹ سفیر سلامت در شهرستان شناسایی شده‌اند که موارد مشکوک را به ما اطلاع می‌دهند.

فرمانده سپاه گلوگاه با بیان اینکه شهرستان به ۲۹بلوک تقسیم شده و پنج حوزه مقاومت درگیر این طرح هستند، اعلام کرد که ۱۰ هزار و‌۲۵ خانوار رصد شده‌اند.

یوسفی اشاره کرد که با کمک خیران ۴میلیارد بسته‌های معیشتی تهیه شده است.

او تأکید کرد که طرح با قدرت ادامه پیدا می‌کند، وضعیت کرونایی شهر به زرد رسیده و امیدواریم با این روند وضعیت شهرستان به آبی برسد.

دانش‌آموز خبرنگار: ماهان عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار