برگزاری جلسه کانون تربیتی مدارس خاورشهر، برای بررسی مشکلات کمبود مدرسه

شهرری(پانا)- کارشناسان انجمن اولیا و مربیان آموزش و‌ پرورش ناحیه یک شهرری، در راستای اجرای بسته تحولی «مدرسه، کانون تربیتی محله» با موضوع بررسی مشکلات آب و برق و کمبود‌های مدارس منطقه خاورشهر در دبیرستان حدیث‌کساء ناحیه یک ری حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کانون تربیتی  مدارس خاورشهر، برای بررسی مشکلات کمبود مدرسه

با حضور عباس جلالوند مسئول انجمن و اولیا آموزش و‌پرورش ناحیه یک ری، علیرضا شوکتی کارشناس ارزشیابی و عملکرد، سهرابی مدیر دبیرستان حدیث‌کساء، خانم کشاورز از اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان حدیث‌کساء، نماینده شرکت برق منطقه قیامدشت و مدیران مدارس نجمه، نور‌علم، مهدی‌دوست، لقمان، موفقیان و جلال آل‌محمد ناحیه یک ری، جلسه کانون تربیتی محله خاورشهر در راستای اجرای بسته تحولی «مدرسه، کانون تربیتی محله» با موضوع بررسی مشکلات آب و برق و کمبود‌های مدارس منطقه خاورشهر در دبیرستان حدیث‌کساء ناحیه یک ری برگزار شد.
در این جلسه مدیران مدارس حاضر در جلسه به تبیین و تشریح مشکلات مدارس خود پرداختند و کارشناسان حاضر نظرات و راهکارهایی جهت مرتفع شدن موانع و مشکلات اجرایی را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.
او به مدیران مدارس قول مساعدت و یاری داد تا کمبودها در مدارس منطقه خاورشهر را به صورت مستمر مورد نظارت و بررسی قرار داده و در جریان بازدیدها این مشکلات گوشزد می‌شود تا اصلاحات لازم صورت گیرد.
خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار