فرآیند مستندسازی املاک آموزش و پرورش استان کرمان تسریع می یابد

کرمان(پانا) - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش باوی، گفت فرآیند مستندسازی املاک آموزش و پرورش استان کرمان تسریع می یابد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند مستندسازی املاک آموزش و پرورش استان کرمان تسریع می یابد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، علی محمودی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با وی، با اشاره به تعامل خوب آموزش و پرورش استان کرمان در جهت تسریع روند مستندسازی املاک آموزش و پرورش گفت: ادارات ثبت اسناد و املاک استان در اجرای تکالیف قانونی، آماده همکاری با آموزش و پرورش در راستای اخذ اسناد رسمی مالکیت هستند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به این که آموزش و پرورش بیشترین املاک و مستغلات فاقد سند مالکیت را دارد، افزود: رویکرد و برنامه ثبت اسناد و املاک استان این است که در طول ماه‌های پایانی سال، تعداد زیادی از املاک آموزش و پرورش را مستندسازی و در سامانه شمیم جانمایی کند و جشن جانمایی املاک آموزش و پرورش در سامانه کاداستر برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از زحمات و تلاش مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان و روسای ثبت اسناد و املاک نواحی یک و دو شهرستان با اهدای لوح تجلیل کرد و با بیان این که آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین دستگاه زیرساختی کشور است، گفت: با توجه به پراکندگی استان، مستندسازی آموزش و پرورش ضرورتی انکارناپذیر است.

وی به اهمیت مستندسازی املاک آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: روند پیشرفت مستندسازی املاک آموزش و پرورش در شهر کرمان و شهرستان ها با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات تابع، قابل قدردانی است.

اسکندری نسب اظهار کرد: ارتباط و تعامل خوبی بین دو اداره کل وجود دارد و امیدواریم با همکاری دو دستگاه با قدرت و قوت نسبت به تعیین تکلیف و مستندسازی تعدادی از اراضی و املاک آموزش و پرورش در شهر و شهرستان ها به زودی اقدام خوبی انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار