برگزاری کلاس‌های حضوری درس شایستگی‌های فنی هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کارودانش

ورامین(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین، در جلسه مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از نحوه فعالیت‌های حضوری مدارس فنی و حرفه‌ای با حداکثر حضور ۱۰ نفر دانش آموز در هر کلاس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های حضوری درس شایستگی‌های فنی هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کارودانش

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، علی اکبر فراتی ضمن تاکید بر رجحان آموزش‌های حضوری نسبت به مجازی گفت: کلاسهای عملی دروس شایستگی‌های فنی هنرستان از اول بهمن به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او در ادامه افزود: کلاس‌ها با حداکثر حضور ۱۰ نفر دانش‌آموز در هر کلاس برگزار شود و حضور دانش‌آموزان به دور از هرگونه اجبار خواهد بود.

فراتی ضمن تشکر از زحمات هنرآموزان که با وجود کرونا به تدریس تلفیقی (حضوری - مجازی) پرداخته‌اند، گفت: طبق بررسی آمارهای به دست آمده ۶۲ درصد دانش‌آموزان از آموزش‌های مجازی ارائه شده رضایت دارند. اما ضعف زیرساخت‌های موجود در شاد، سرعت اینترنت، نوپا بودن آموزش مجازی، ناتوانی در تامین امکانات سخت افزاری مورد نیاز و عدم پایایی ارزشیابی‌ها در فضای مجازی از مشکلات قابل تامل در حوزه آموزش مجازی است که باید برای رفع آنها کوشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار