مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

یکی از شاخص های موفقیت مدیر خلاق و توانمند، توانایی حل مسئله به صورت پایدار است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، در دیدار با مدیر مدرسه تشیع، توانایی حل مسئله به صورت پایدار را از شاخص های موفقیت مدیر خلاق و توانمند دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از شاخص های موفقیت مدیر خلاق و توانمند، توانایی حل مسئله به صورت پایدار است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، پیرو دیدارهای برنامه‌ریزی شده مدیر منطقه 19، مهدی براتی مدیر دبستان تشیع با حضور در دفتر هادی حنیف نیا با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه از مجموعه‌ همکاران این مدارس قدردانی کرد و گفت: ما به عنوان یک مدیر در مقطعی از زمان در این پست منصوب و در مقطعی دیگر آن را به فرد دیگری واگذار می کنیم؛ اما نکته و سوال اساسی این است که آیا در این دوره توانسته ایم مساله ای از مسائل پیش روی مدرسه خود را حل کنیم یا خیر؟ همچنین سوال اساسی‌تر این است که آیا این مسئله به صورت پایدار حل و فصل شده یا مقطعی است؟ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت یکی از شاخص‌های موفقیت یک مدیر خلاق و توانمند، توانایی حل مساله به صورت پایدار است.

در ادامه‌ این نشست براتی با ارائه‌ گزارشی از عملکرد آموزشی و پرورشی دو شیفت مدرسه خود، از تلاش های بی دریغ آموزگاران این مدارس در فرایند یاددهی و یادگیری قدردانی کرده و از آمادگی این مدرسه برای حضور برنامه ریزی شده دانش آموزان کلاس‌های پایه اول و دوم ابتدایی از اول بهمن ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار