معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس:

اجرای طرح یاری‌گران زندگی در 34 آموزشگاه شهرستان قدس

شهرقدس (پانا)- توجه و حفاظت از نوجوانان و جوانان طبق سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و با تاکید مقام معظم رهبری، در غالب طرح یاری گران زندگی، درشهرستان قدس با جدیت در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  طرح یاری‌گران زندگی در 34 آموزشگاه شهرستان قدس

سید یوسف موسوی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس در مراسم بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه و حفاظت از نوجوانان و جوانان شهر و کشورمان در برابر آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و همچنین پرورش سلامت روانی و اجتماعی دانش‌آموزان، در حال اجرای طرح یاری‌گران زندگی، به صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس شهرستان قدس هستیم.

همچنین در این راستا معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس افزود: جهت رسیدن به این مهم و دستیابی به فضای مناسب برای آموزش دانش‌آموزان و همکاران به دنبال دریافت امکانات جهت تاسیس دارالقرآن خواهیم بود.

موسوی در انتها ضمن عنوان کسب رتبه برتر استان در حوزه پرورشی گفت: ما دانش‌آموزان و همکاران با استعداد، با انگیزه و بسیار علاقه‌مندی در منطقه خود داریم و جهت تقدیر از این عزیزان که در مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی شرکت کردند مبلغی بالغ بر 32 میلیون تومان جوایز به‌صورت کارت هدیه اهدا کردیم.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار