اختتامیه طرح یاریگران زندگی درهنرستان مبتکران آموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) - کانون یاریگران زندگی آموزش و پرورش با هدف پیشگیری اولیه ازاعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در دانش آموزان سراسر کشور و درسطوح، استانی، منطقه و مدرسه در حال فعالیت است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه طرح یاریگران زندگی درهنرستان مبتکران آموزش و پرورش رودهن

طیبه حسینی قائم مقام، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش رودهن در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مراسم اختتامیه طرح یاریگران زندگی در هنرستان مبتکران آموزش و پرورش رودهن با حضور اولیاء دانش‌آموزان،تسهیل‌گر طرح و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

او در ادامه افزود: در این برنامه که به شکل کارگاه آموزشی اجرا شد در رابطه با به پروژه درخت مشکلات، راهکارها و مراحل اجرای طرح حمایت‌جویی و ذینفعان توضیحات کامل ارائه و بازیهای گروهی حهت تقویت همدلی بین والدین و فرزندان نیزانجام شد.

حسینی گفت: کانون یاریگران زندگی آموزش و پرورش با هدف پیشگیری اولیه ازاعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در دانش آموزان سراسر کشور و درسطوح، استانی، منطقه، مدرسه و با بهره‌گیری از مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان در حل مسائل و توانمندسازی آنان در رابطه با برنامه‌های آموزشی، ترویجی و رصد و مداخله در مدارس در حال اجرا است.

او بیان کرد:کانون یاریگران زندگی در یک مدرسه، پس از بحث و تبادل نظر، نیمرخ خطرپذیری مدرسه خود را تهیه کرده و مخاطرات تهدیدکننده دانش‌آموزان درمدرسه و محله خود را اولویت‌بندی کرده و در یک طرح به عنوان نمونه اعضاء کانون، گرایش خطر مصرف دخانیات و سایر مواد پر خطر برای دانش‌آموزان مدرسه خودرا شناسایی و تصمیم دارند که یک پروژه کوچک برای این منظور، طراحی و اجرا کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار