کارگاه آموزشی تولید محتوا با نرم افزار کاین مستر برگزار شد

دشتی (پانا)- کارگاه آموزشی تولید محتوا با نرم افزار کاین مستر در کانال آموزش و پرورش دشتی در پیام رسان شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی تولید محتوا با نرم افزار کاین مستر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی کارگاه آموزش تولید محتوا با نرم افزار کاین مستر KineMaster (نرم افزار تدوین فیلم و عکس در محیط اندروید) به صورت مجازی در کانال آموزش و پرورش دشتی در پیام رسان شاد برگزار شد.
مدرس این کارگاه گفت: با توجه به اینکه مربیان و معلمان در دوران کرونایی مجبورند که تولید محتوا(تولید کلیپ های آموزشی) داشته باشند برگزاری این کارگاه آموزشی ضروری است.
عباس احمدی اظهار کرد: در عصر و زمانی که آموزش درس ها از صفحه کاغذ و تخته سیاه فراتر رفته است و از طرفی به دلیل جذابیت های خاص دنیای دیجیتال، دانش آموزان به برنامه های موجود در گوشی تلفن همراه و رایانه ها رغبت بیشتری نشان می دهند لازم است که معلمان روش های تدریس خود را به روز کنند و همراه دانش آموزان جلو بیایند و درس های خود را در قالب فیلم های جذاب به آنان تفهیم کنند.
این مربی پرورشی در این کارگاه مجازی نحوه تدوین فیلم و عکس و خروجی گرفتن از این نرم‌افزار را توضیح داد.

گفتنی است، ۱۲۷ نفر از همکاران شهرستان ها و مناطق دشتی ، کنگان ،خارگ ، بندرریگ و سعدآباد در این کارگاه مجازی حضور داشتند.
این کارگاه توسط مدیریت فضای مجازی حوزه معاونت پرورشی، سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی دشتی با مشارکت و همکاری مدیریت فضای مجازی معاونت پرورشی بندرریگ در کانال آموزش و پرورش دشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار