معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

در کنار علوم تجربی و علوم بشری، باید به معنویت توجه کنیم

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت جامعه از معنویت ها ‏دور شده و توجه به معنویت کم شده است. باید در کنار علوم تجربی و علوم بشری، به ‏معنویت توجه شود.‏

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
در کنار علوم تجربی و علوم بشری، باید به معنویت توجه کنیم

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم مجازی دهه فاطمیه گفت: بلا و مشکلات درحال گسترش هستند و حتی علم پزشکی هم جواب‌گو نیست. نمی شود خیلی از مشکلات را به وسلیه علوم بشریت و علوم تجربی حل کنیم. اینجاست که انسان باید دست به دامان اهل بیت (ع) و معنویت شود و به درگاه خداوند متعال رو کند و از پروردگار بخواهد که به برکت وجود اهل بیت (ع) این بلا را از ما دور کند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) از جمله کسانی هستند که آبروی بسیار زیادی در درگاه خداوند متعال دارد و اگر در این ایام انشاءالله خداوند را قسم بدهیم به این بانوی بزرگوار، مطمئن باشید که این بلاها و مشکلات، دفع خواهد شد.

وی افزود: مشکل بزرگ ما در حال حاضر این است که همواره از معنویت ها دور شدیم و توجه مان به معنویتکم شده است. در کنار علوم تجربی و علوم بشری، باید به معنویت توجه کنیم. در این زمان هم هدف ما این بود که در وضعیت فعلی، معنویت را با این مراسم ها به خانه های شما بیاوریم.

مراسم ویژه شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها؛ انجمن مداحان جوان کانون فرهنگی تربیتی لقمان با همکاری کارشناسی قرآن، عترت و نماز در سالن شهید شهابیان به صورت مجازی و پخش از کانال قرآن و عترت و کانال ها و گروه‌های کانون لقمان و خبرگزاری پانا و نوغلامان حسینی کانون در روزهای شنبه و یکشنبه صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار