جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر ,و خرده فروش مواد در زنجان

زنجان (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت های خرد در سطح جامعه و درخواست های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر ,و خرده فروش مواد در زنجان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان، سرهنگ ایرج خانی پور از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 120 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پس از انجام مراحل غربالگری و گرفتن تست کرونا از این افراد، آنها به مراکز بازپروری معرفی شدند.

خانی پور با اعلام این خبر، بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت های خرد در سطح جامعه و همچنین درخواست های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به جمع آوری تعداد 120 نفر معتاد متجاهر و خطرناک برای جامعه نوجوان و جوان، در طول اجرای این طرح، ادامه داد: این طرح در 48 ساعت گذشته و در سطح استان مطابق با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا به اجرا درآمد.

او تصریح کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم، اجرای این طرح و طرح های مشابه از اولویت های فرماندهی انتظامی استان زنجان در سال جاری خواهد بود.

این مقام انتظامی با اشاره به مشارکت سایر سازمان های مسئول در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا افزود: در این طرح با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان به کرونا، طرح غربالگری این افراد اجرا و معتادانی که تست کرونای آن ها مثبت باشد، تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان قرار می گیرند و پس از بهبودی و قرنطینه جهت ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل خواهند شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم بیان و عنوان کرد: ارتقاء احساس امنیت یکی از مهم ترین ماموریتهای پلیس استان در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار