مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

نقش ارزنده شوراهای آموزش وپرورش در تحقق اهداف عالی نظام آموزشی

تهران (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تاکید بر نقش موثر و ارزنده شوراهای آموزش و پرورش از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برای دومین سال متوالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش ارزنده شوراهای آموزش وپرورش در تحقق اهداف عالی نظام آموزشی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در تشریح این خبر گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان‌ها در سال ۹۸ شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب رتبه برتر کشور از سطح عملکرد دبیرخانه گردید.

صیدلو با تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: قطعاً مصوبات شوراهای آموزش و پرورش، ارزنده‌ترین نقش در تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش را دارد و توجه به برگزاری جلسات مستمر و منظم این شورا در دستور کار جدی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از همه اعضای شورای آموزش و پرورش استان تهران موفقیت کسب شده را مرهون زحمات همه فرهنگیان در سطح استان دانست و اشاره داشت: علیرغم برخی محدودیت‌ها در جبران زحمات همکاران از تعهد غیرت و همدلی ایشان احساس غرور کرده و خداوند متعال را شاکرم که فرصت خدمت در کنار همکاران پرتلاش خویش را یافته‌ام.

صیدلو پیگیری جدی مصوبات استان به مناطق را از برنامه‌های پیش‌رو برشمرد و تاکید کرد: درصد تحقق مصوبات شورای آموزش و پرورش نسبت مستقیم با تحقق اهداف عالی نظام آموزش و پرورش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار