شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان شادگان تشکیل شد

شادگان ( پانا ) - شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان شادگان به ریاست سید صالح فاضلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی  شهرستان شادگان تشکیل شد

شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان شادگان به ریاست سید صالح فاضلی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و با حضور کلیه اعضا در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت برگزار شد.

سید صالح فاضلی، مدیر آموزش و پرورش شادگان و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان در این نشست، به تشریح اهداف برنامه های آموزش و پرورش در حمایت از برنامه های سازمان دانش آموزی پرداخت و تاکید کرد : سازمان دانش آموزی یک ظرفیت بسیار بالایی جهت اجرای فوق برنامه ها در قالب تشکیلات پیشتازان در درون آموزش و پرورش دارد که امیدواریم معاونت پرورشی و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در کنار سازمان دانش آموزی جهت تحقق شعار همدلی و همفکری و همیاری در بین دانش آموزان در قالب هر دانش آموز یک نقش اجتماعی گامهای مثبت تری بردارد.

فاضلی افزود: ما همچون سابق در تامین مایحتاج این تشکیلات به ویژه لباس های فرم آنها و برگزاری دوره های آموزشی آماده هستیم.

در ادامه این جلسه، نعیم مچاسبه مسئول سازمان دانش آموزی شادگان و دبیر این شورا با بیان گزارش فعالیت های صورت گرفته در سه ماهه اول سال تحصیلی جدید گفت: ما امسال طبق دستور العمل جدید و با محوریت بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و با رهنمودهای مسئولین و کارشناسان استانی فعالیت های خود با جذب مربیان و دانش آموزان در قالب تشکل های پیشتازان آنها را ساماندهی و سپس در سامانه مخصوص تشکیلات پیشتازان طراحی شده است ثبت نام کردیم و با برگزاری دوره های آموزشی، علمی، فنی و مهارتی کار خود را ادامه دادیم.

مچاسبه افزود: اعضای پیشتازان ما در مدارس خود اکثرا از طریق گروههای فضای مجازی برنامه شاد فعالیت های خود را اجرا کردند و در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و تولید محتوا در فضای مجازی در کنار برنامه های تشکیلاتی خود، تلاش های زیادی تحت نظر مربیان خود به جا گذاشتند.

در ادامه جلسه عبدالرزاق البوبالد، معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن اعلام آمادگی حوزه پرورشی در حمایت از برنامه های سازمان دانش آموزی بر برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی به ویژه خبرگزاری پانا تاکید کرد و در فراهم کردن زمینه های حضور مربیان مجرب استانی و کشوری برای مربیان و اعضا در شهرستان قول همکاری داد.

در ادامه این نشست، اعضا با بیان دیدگاه های خود تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش شهرستان، فضاسازی برای اجرای برنامه های تشکیلات و تولید محتوای لازم تاکید کردند.

در خاتمه صورتجلسه با جمع بندی مفاد این جلسه جهت اجرا تهیه و تدوین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار