برگزاری شانزدهمین وبینار معاونان و مربیان پرورشی منطقه 4

تهران (پانا) - شانزدهمین وبینار معاونان و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی با موضوع پرسش و پاسخ به سوالات در بستر فضای مجازی در شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شانزدهمین وبینار معاونان و مربیان پرورشی منطقه 4

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور در این وبینار بر رعایت نکات بهداشتی در مدارس و توجه ویژه به مباحث تربیتی و ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و بر حضور پر رنگ و حداکثری دانش اموزان در مسابقات مجازی مرحله منطقه تاکید کرد.

همچنین آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار، در خصوص برنامه ها و فعالیت های گروه پیشتازان در شبکه شاد توضیح داد.

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار در خصوص فعالیت های کارشناسی قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی و مسابقات فرهنگیان مطالبی را ارائه کرد.

حسین بختیاری، کارشناس گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت گزارشی از ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام ارائه و به پرسش های مطروحه جواب داد.

در پایان محبوبه سادات نقوی، کارشناس مسوول فرهنگی و هنری سوالات همکاران را در موضوع فعالیت های مجازی کارشناسی فرهنگی و هنری پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار