لونی: اقدامات پیشگیرانه سر لوحه کار مدارس قرار گیرد

تهران ( پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار داشتن جامعه ای با نشاط و پویا را مشروط به انجام اقدامات پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
لونی: اقدامات پیشگیرانه سر لوحه کار مدارس قرار گیرد

جلسه کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دبیرخانه کانون یاریگران زندگی آموزش و پرورش منطقه چهار، به منظور اجرای موفق و کامل طرح یاریگران زندگی در سطح مدارس منطقه با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیران مدارس، معاونان پرورشی، مشاوران و مراقبان سلامت مدارس در بستر شبکه شاد جلسه ای برخط برگزار شد.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار گفت: در شرایط کنونی اقدامات پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی، برای داشتن جامعه ای با نشاط و پویا می بایست سر لوحه کار مدارس قرار گیرد.

لونی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب تعدادی از مدارس مجری طرح یاریگران زندگی با اشاره به اهمیت اجرای کامل این طرح، خواستار اهتمام جدی تر همه مدارس مجری منطقه در این خصوص شد.

در این جلسه مجازی محمد رحیم، رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: اقدام عملی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند در کنار هم قرار گرفتن سه میم: محله، مدرسه و منزل در کنار هم است تا مشکلی از مشکلات محله و مدرسه مرتفع شود.

در پایان فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دبیر کانون یاریگران زندگی آموزش و پرورش منطقه چهار با تشریح دستورالعمل و روند اجرای این طرح، به برخی از سوالات و ابهاماتی که در این زمینه مطرح شده بود پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار