مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در سالن جلسات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهر ری

در این جلسه علی یزدان‌پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری، در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و تشکر از خدمات، اهتمام و تلاش‌های صادقانه حجت عباسی سرپرست معاونت سابق در پیشبرد اولویت‌های فرهنگی و پرورشی و تبریک به بهروز احمدیان سرپرست جدید معاونت پرورشی و تربیت بدنی، آموزش و پرورش را به عنوان شاخص‌‌ترین نهاد تعلیم و تربیت در کشور برشمرد که به صورت مستقیم با دانش‌آموزان در تماس است و تربیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان را برعهده دارد.

او بیان کرد: تدوین و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی با مشارکت مدیران، کارشناسان، معلمان و مربیان متناسب با ویژگی‌ها و توانایی‌های دانش آموزان پی گرفته شود .

یزدان پناه گفت: برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی و هدایت برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مبتنی بر توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و اعتلای معارف اهل‌بیت (ع)صورت گرفته است .

در این مراسم حجت عباسی از کمک و همراهی تمامی همکاران در مدت تصدی در پست سرپرست معاونت پرورشی تشکر کرد و بهروز احمدیان نیز در سخنانی همراهی و همکاری و استفاده از تجربیات همکارانش را در جهت ارتقاء و نیل به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرروش خواستار شد.


خبرنگار: محمد رضا نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار