رویکرد برنامه‌های دهه فجر بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود

شهر ری(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، در جلسه کارگروه ستاد ایام الله دهه فجر 99 اعلام کرد، محوریت برنامه‌های دهه فجر بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود .

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد برنامه‌های دهه فجر بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود

بهروز احمدیان، روز در جلسه کارگروه ستاد بزرگداشت دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ مردمی است که در سال ۵۷ به پیروزی رسید و مردم ایران هرسال در بهمن ماه این حرکت باشکوه و اقدام بزرگ و حماسی را گرامی‌ می‌دارند و به خود و دیگران و نسل‌های آینده عظمت یک ملت و بزرگی کاری که انجام دادند را یادآوری می‌کنند.

او با بیان اینکه مردم ایران در سال ۵۷ کاری کردند کارستان، افزود: مردم در آن روزها شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر داده و این شعار را تحقق بخشیدند.

او افزود: دهه فجر فرصتی دوباره برای یادآوری این شعار کلیدی انقلاب است و نباید اجازه داد هیچ کدام از این محورهای اصلی انقلاب در طول تاریخ کمرنگ شود.

احمدیان با بیان اینکه برنامه‌های امسال به سبب شرایط کنونی وجه تمایزاتی با برنامه‌های سال های گذشته دارد، اضافه کرد: شعار محوری ایام الله فجر سال جاری عبارت خواهد بود «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» و از همین منظر، سیاست‌ها و راهبرد‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور محور و چارچوب فعالیت‌های هر روز از ایام در حوزه تبیین، مراسم، بیان دستاوردها، روشنگری و پاسخ به شبهات و فعالیت‌های میدانی است .

احمدیان ادامه داد: برگزاری برنامه‌های متنوع و انقلابی یکی دیگر از اهدافی است که سعی شده امسال در ایام دهه فجر با همکاری مدرس و کارشناسی های مختلف در فضای مجازی اجرا شود.

او در پایان بیان کرد: دهه فجر امسال، مسابقات مختلف از جمله کتابخوانی برای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در بستر فضای مجازی وهچنین گفتمان دینی وپویش میدانی ومجازی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، زنگ انقلاب، صبحگاه مشترک برای پرسنل اداری، جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های دهه فجر ناحیه دو شهر ری است.

خبرنگار: محمد رضا نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار