خواجوی: هدف ما آشنا کردن همکاران با قوانین و مقررات و احیای نگاه پیشگیری از تخلف است

تهران ( پانا ) - رییس هیات بدوی تخلفات اداری اداره کل شهر تهران، با حضور در شورای معاونین منطقه 5، به تبیین و تشریح قوانین اداری پرداخت. وی رسیدگی سریع و قانونمند به گزارشات دریافتی، اهتمام در پیشگیری از وقوع تخلف و افزایش سطح سلامت اداری را مهمترین اهداف هیات بدوی تخلفات اداری دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خواجوی: هدف ما آشنا کردن همکاران با قوانین و مقررات و احیای نگاه پیشگیری از تخلف است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 5، حجت الاسلام خواجوی، ریئس هیات بدوی تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در دیدار با یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 و شورای معاونین منطقه، گفت: حضور ما در این جلسه به علت گفتگو و تعامل بیشتر برای پیشگیری از ایجاد مشکلات اداری و برای آشنا کردن همکاران با قوانین و مقررات است. ما به دنبال افزایش سطح رضایت مندی از دستگاه آموزش و پرورش، ارتقای سطح سلامت اداری و اصلاح فرآیندهای رسیدگی برمبنای اصل دادرسی عادلانه هستیم. همچنین پیشگیری و آموزش می تواند سطح تخلفات و هزینه های مادی و معنوی بروز آن ها را کاهش دهد.

وی سپس درباره موضوعات حضور فعال مسئولین واحد حقوقی در انعقاد قراردادها، مزایده ها و مناقصه ها، انجام امور اداری به صورت سیستمی، بازنشستگی مدیران مدارس پس از تسویه حساب، بازدید از مدارس و ثبت گزارش در دفتر مشاهدات، صدور ابلاغ با هماهنگی بین امور اداری، فناوری و مقطع، انجام عملیات عمرانی پس از کسب مجوز از اداره نوسازی و درج تاریخ در مجوزها، توضیحاتی ارائه داد.

یداله شهبازبیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز گفت: توجه به آیین نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات اداری در منطقه 5 با نگاه پیشگیرانه و آموزشی است و کمک می کند نسبت به حدود اختیارات در محدوده کاری خود دانش داشته باشیم.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه، درباره تخلفات اداری، مواردی را مطرح کردند و به تشریح آمار و ارقام در زمینه این موارد پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار