مدارس دولتی و غیردولتی یک سیستم و یک مجموعه هماهنگ هستند

تهران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه5، در جلسه وبینار با مدیران مدارس غیردولتی منطقه، بر هماهنگ بودن فعالیتهای تمام مدارس دولتی و غیردولتی در راستای اهداف و سیاستهای کلان وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس دولتی و غیردولتی یک سیستم و یک مجموعه هماهنگ هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5، در جلسه برخط با مدیران مدارس غیردولتی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی، از مدیران خواست چالش ها و مشکلات مدارس را به کارشناسی مشارکت ها، جهت طرح موضوع در شورای نظارت منعکس کنند.

وی در ارتباط با حضور دانش آموزان در مدارس، با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، حضور دانش‌آموزان در مدارس داوطلبانه است و هیچ مجوزی برای حضور اجباری دانش آموزان وجود ندارد، اما حضور دبیران با توجه به دستورالعمل ها الزامی است.

شهبازبیگی، با اشاره به حضور ناظرین در مدارس غیردولتی گفت: انجام بازدیدها و نظارت‌ها بر مبنای اصلاح امور، رفع نواقص و احصای شاخص‌ها و با هدف ارتقای شاخص ها صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: انتظار می رود از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان به خوبی استفاده شود و از طریق برگزاری مرتب و دقیق جلسات انجمن ها، اثربخشی تصمیمات اتخاذ شده، در مدارس احصاء شود.

او با بیان اینکه تمامی مدارس دولتی و غیردولتی یک سیستم و یک مجموعه هماهنگ هستند که در راستای اهداف و سیاست‌های مدنظر وزارت آموزش و پرورش و اداره کل گام برمی‌دارند گفت: بین مدارس دولتی و غیردولتی هیچ تفاوتی از نظر رعایت سیاستهای کلی نیست و چه بسا با توجه به دارا بودن امکانات بیشتر نسبت به مدارس دولتی، سطح انتظارات نیز بالاتر است.

وی در پایان با تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه غیردولتی، برای همه همکاران در این بخش آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار