برگزاری مراسم جشن عبادت پایه سوم ابتدایی دخترانه در منطقه 16 تهران

تهران(پانا) - مهدیه نوروزی، کارشناس گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 16 از برگزاری مراسم جشن عبادت به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم جشن عبادت پایه سوم ابتدایی دخترانه در منطقه 16 تهران

مراسم جشن عبادت ویژه دانش آموزان دختر پایه سوم منطقه، از اول آذر ماه در پیام رسان شاد آغاز و تا 15 بهمن ماه روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ادامه خواهد داشت.

مهدیه نوروزی، کارشناس گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز منطقه 16 تهران، از برگزاری مراسم جشن عبادت به صورت مجازی خبر داد و گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا و با تصمیمات اتخاذ شده، با لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، این مراسم با بهره گیری از فناوری های نوین، در بازه زمانی 2 ماه و نیم در حال برگزاری است.

وی همچنین بیان کرد: در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد، کانال 2000 نفری از دانش آموزان دختر پایه سوم منطقه، در ابتدای آذر ماه تشکیل شد که هر هفته موضوعی در آن مورد بررسی قرار می گیرد و مناسب با آن، برنامه های جذابی از قبیل: مسابقه، لایو عمو روحانی و زنگ احکام، در کانال بار گذاری می شود.

نوروزی همچنین افزود: بحمدالله در خصوص برگزاری جشن عبادت غیرحضوری در فضای مجازی شاد، پس از طرح موضوع در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز منطقه و تمهید مقدمات و تعامل با مدیران و معاونین پرورشی مدارس ابتدایی دخترانه، این مراسم با هدف آماده سازی دانش آموزان و اولیاء در طی دو ماه و نیم و بار گذاری مطالب پیش نیاز در حال برگزاری است.

کارشناس گسترش فرهنگ قرآن تصریح کرد: جشن تکلیف نباید یک جشن یک روز و یک ساعته باشد؛ بلکه باید دانش آموزان و اولیاء را از قبل برای این جشن بزرگ آماده کرد. این مراسم در 15 بهمن ماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار