نشست فعالیت ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه 16تهران

تهران(پانا) - مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16تهران، در نشست فعالیت ستاد پروژه مهر سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۴۰۱ رفع ضعف ها و ادامه نقاط قوت را مهمترین مطالبه از اعضای ستاد دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست فعالیت ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه 16تهران

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 تهران، با حضور مصطفی پالیزدار مدیرآموزش و پرورش، رئوف علایی معاون آموزش متوسطه و دبیرستاد پروژه مهر منطقه، اولین نشست ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی 1400 - 1401 باحضور مسئولین کارگروه های پنج گانه و نیز سایر کارگروه های ابداعی، نوین و دست اندرکاران منطقه، در سالن شهید بنایی زاده برگزار گردید.

در این دیدار مصطفی پالیزدار، ضمن خیر مقدم، تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی گذشته، به بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در ستاد پروژه مهر پرداخت و گفت: شناخت و رفع ضعف ها، ادامه نقاط قوت کما فی السابق، همکاری و هماهنگی فی ما بین اعضای کارگروه های این ستاد از مهمترین مطالبات ما از اعضای ستاد منطقه است.

رئوف علایی معاون آموزش متوسطه و دبیرستاد پروژه مهر منطقه از دیگر اعضای این نشست بود. وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی گذشته گفت: همکاری و هماهنگی بین اعضای کارگروه ها، از روسای کارگروه های ستاد منطقه خواستار هستیم.

در ادامه این نشست، اعضای حاضر در جلسه و مسئولین کارگروه های ستاد پروژه مهر نیز به بیان فعالیت ها، اقدامات صورت گرفته، نقاط قوت و ضعف، ارائه راهکارها و پیشنهادها پرداختند.

پایان بخش این نشست، تقدیر از عوامل و دست اندرکاران ستاد پروژه مهر منطقه در سال تحصیلی 1399-1400از سوی مدیر منطقه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار