بازدید «تاریخی» از نمایشگاه «دستاوردهای مسئله محوری» تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از نمایشگاه «دستاوردهای مسئله محوری» تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید «تاریخی» از نمایشگاه «دستاوردهای مسئله محوری» تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دبیرکل اتحادیه با توجه اهمیت نگاه مسئله محوری در مواجهه با رویدادها و حوادث جامعه به ویژه رویدادها و حوادثی که با مخاطب نوجوان در ارتباط است و نیز آشنایی با ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از این نمایشگاه بازدید کرد.

حسین تاریخی در این بازدید ضمن آشنایی با ساختار نوین دفتر تبلیغات که مبتنی بر عمل گرایی طراحی و تدوین شده است ، از فعالیت های گوناگون قطب های مختلف فکری و فرهنگی این نهاد حوزوی بازدید کرد.

گفتنی است با تصویب هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی، رویکرد مساله محوری در برنامه های این دفتر اتخاذ گردید و با انجام مطالعات گسترده در حوزه فرهنگ و با عنایت به ظرفیت های بالفعل و بالقوه مجموعه، مسائلی کلیدی بعنوان محور برنامه ها و اقدامات این دفتر انتخاب شد.

لازم به ذکر است به منظور تبیین روند حرکت به سمت مساله محوری و تحول سازمانی و همچنین نتایج حاصل از این حرکت و دستاوردهای تاسیس قطب های فکری و فرهنگی نمایشگاه «دستاوردهای مسئله محوری» از سوی این نهاد حوزوی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار