مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین:

بازدید های میدانی از مناطق بر اساس برنامه ریزی و سازمان یافته باشند

زنجان (پانا) - جلسه ی شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور همه ی اعضا در محل سالن شهید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید های میدانی از مناطق بر اساس برنامه ریزی و سازمان یافته باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه بر بازدید های میدانی از مناطق بر اساس برنامه‌ریزی و سازمان یافته تاکید کرد و خواستار نظارت دقیق بر روند کارها و ارائه بازخوردهای لازم به مناطق و واحدهای ذیربط شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره با تفاهم نامه امضا شده با دستگاه‌های ذی ربط در خصوص احداث 62 باب مدرسه در عرض 3 سال، اظهار داشت: این حرکت در نوع خود یک کار بی نظیر در سطح استان خواهد بود و به هر تعداد که از این مدارس احداث شود می تواند به آموزش بهتر دانش آموزان کمک نماید.

وی با اشاره به لزوم آرامش در دستگاه تعلیم و تربیت استان، افزود: فارغ از حواشی و با توجه بیشتر به حوزه های مسئولیتی، باید به عملکرد مطلوب متمرکز شویم و در قبال عملکرد خود پاسخگویی لازم را داشته باشیم.

مظفری همچنین تصریح کرد: در خصوص آمار مربوط به مشکلات، توفیقات و مسائل منطقه باید نهایت دقت صورت گیرد و روسای مناطق و نواحی آمارهای مربوط به پوشش تحصیلی، پوشش اینترنتی، تعداد دانش آموزان، فضای آموزشی و گوشی و تبلت دانش آموزی و غیره را به صورت دقیق استخراج نموده و در دسترس داشته باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تمامی همکاران فرهنگی با قدرت و قوت تمام به فعالیت های جهادی خود در این ایام حساس ادامه داده و با تمام توانمندی به تحقق اهداف آموزش و پرورش کمک نمایند.

در این جلسه همچنین سید سالار موسوی رئیس هسته گزینش استان ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز گزینش، به ارائه گزارش مختصر از اقدامات انجام شده از سوی هسته گزینش استان در یک سال اخیر، پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار