تعیین تکلیف ۲۷۶ نفر در قالب نیرو‌های خرید خدمت در آموزش و پرورش

اردبیل(پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد1300 نفر در قالب تبصره ۱۰ ماده ۱۷ الحاقی قانون تعیین تکلیف نیرو‌های خرید خدمات در استان اردبیل فعالیت دارند که از این تعداد ۲۷۶ نفر تعیین تکلیف شده اند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف ۲۷۶ نفر در قالب نیرو‌های خرید خدمت در آموزش و پرورش

به گزارش اداره کل وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی از طریق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ الحاقی قانون تعیین تکلیف نیرو‌های خرید خدمات، گفت: با توجه به آمار‌های موجود استان اردبیل در ساماندهی نیروی انسانی مورد نیاز خوب عمل کرده است.
او در حاشیه جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین موضوعات امروز وزارت آموزش و پرورش است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: ۱۳۰۰ نفر در قالب تبصره ۱۰ ماده ۱۷ الحاقی قانون تعیین تکلیف نیرو‌های خرید خدمات در استان اردبیل فعالیت دارند که از این تعداد ۲۷۶ نفر سهمیه اولیه‌ای بود که به استان اختصاص داده شده بود که بحمدالله تعیین تکلیف شده اند.
احمدی لاشکی گفت: قرار بر این است که این تعداد از اول اسفندماه دوره آموزشی خود را به مدت یکسال در دانشگاه فرهنگیان آغاز کنند.
او همچنین از تعیین تکلیف بقیه نیرو‌ها که شامل تبصره مربوطه می‌شوند تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر از مجموع ۱۰۰ هزار و ۴۷۶ ملک آموزشی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، ۴۸ درصد آن دارای سند است که در این خصوص آموزش و پرورش استان خوب عمل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار