علی محمدی در جشنواره رسش:

نشریات دانشجویی، فرصتی مناسب برای عرضه هنر نوشتاری دانشجو معلم است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، نشریات دانشجویی را فرصتی مناسب برای عرضه هنر نوشتاری دانشجو معلمان برشمرد و تصریح کرد که این نشریات کمک موثری برای مشارکت حداکثری دانشجو معلمان است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نشریات دانشجویی، فرصتی مناسب برای عرضه هنر نوشتاری دانشجو معلم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی در جشنواره رسش قلم یک نشریات دانشجویی و تقدیر از برگزیدگان سوگواره اربعین حسینی (ع) این دانشگاه در محل پردیس نسیبه شهر تهران، برپایی این جشنواره را حاصل تلاش یک ساله مدیریت استان تهران و معاونت فرهنگی اعلام و خاطر نشان کرد: کمک و یاری اثرگذار اعضای هیات نظارت دانشگاه در راستای توسعه کمی و کیفی نشریات قابل تقدیر است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، از رشد صد درصدی کمی و کیفی نشریات سخن گفت و افزود: در بعد کیفی نیز شاهد اقدامات و حمایت هایی بودیم که انتظار می رود این کمک ها و حمایت ها همچنان ادامه یابد.

محمدی، با اشاره به تاکید حسین خنیفر، رئیس دانشگاه، در خصوص افزایش رشد 3 برابری بودجه تشکل های دانشجویی تصریح کرد: با توجه به همه محدودیت ها بنا بر تاکید رئیس دانشگاه حمایت خود را از حوزه نشریات دانشجویی افزایش خواهیم داد.

وی، نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را ارزشی خواند و افزود: این نشریات باید همچون سایر تشکل ها مورد حمایت قرار گیرد.

این مقام مسئول، فعالیت های انجام شده طی سه سال گذشته خصوصا در دوران کرونا را در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان مهم اعلام و یادآور شد: برگزاری اختتامیه جشنواره قرآن و عترت در 38 رشته قرآنی در ابعاد پژوهشی، ادبی، هنری و آوایی، دوشنبه های قرآنی، دانشگاه مجازی اربعین و انعکاس سلسله بحث های تربیتی از طریق فضای مجازی با پوشش دهی و تنوع حداکثری از جمله اقدامات و برنامه هایی مثبت و اثرگذار در تاریخ دانشگاه فرهنگیان به شمار می رود.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، این نشریات را فرصتی مناسب برای عرضه هنر نوشتاری دانشجو معلمان کشور دانست و ادامه داد: یک معلم، نیازمند هنر گفتاری و نوشتاری است. هر چه قدر نشریات دانشجویی توسعه یابد تربیت معلم کیفی نیز تسهیل خواهد شد.

محمدی، این اقدام را کمکی موثر برای مشارکت حداکثری دانشجو معلمان به منظور یادگیری هنر نوشتاری و مکتوب نمودن مطالب مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: اداره کل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، برنامه هایی مفصل برای تشکل ها خصوصا نشریات دانشجویی پیش بینی کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به حمایت های اعضای هیات رئیسه دانشگاه، ابراز امیدواری کرد: گام هایی موثر برای مشارکت حداکثری دانشجو معلمان در تشکل های مختلف دانشجویی از جمله نشریات برداشته شود.

وی، با مهم خواندن نقش معلمان در سه دهه گذشته برای کیفیت بخشی نظام تعلیم و تربیت کشور تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، در تربیت معلمانی هنرمند، خوش بیان، نویسنده، دغدغه مند مسائل سیاسی، اجتماعی، دینی، تربیتی و در تراز ساحت های شش گانه بسیار خوب و توانمند عمل کرده است.

محمدی، عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در پایان خطاب به دانشجو معلمان برگزیده این جشنواره، خواستار انجام فعالیت های عظیم و بزرگ به منظور ارتقای بیش از پیش این افراد در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار