دانش آموزان سردار سلیمانی را اسطوره اخلاقی خود می دانند

تهران(پانا)- در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار در منطقه ۱۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سردار سلیمانی را اسطوره اخلاقی خود می دانند

این مراسم با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، سرهنگ حسین کریمی، فرمانده سپاه ناحیه حبیب ابن مظاهر، شهردار منطقه، فرمانده کلانتری منطقه ۱۷، حجت الاسلام مقدم، پدرشهیدان مقدم، فرمانده کلانتری ۱۶۱ ابوذر، مدیر فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی، مدیر آتشنشانی منطقه و اعضای شورای معاونین منطقه برگزار شد.
مهدی نیکبخت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برگزاری این یادواره ها باعث می شود گسست بین نسل ها ایجاد نشود. همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمود: برگزاری یادواره‌های شهدا فضیلت شان کمتر از شهادت نیست. دانش آموزان ما سردار سلیمانی و همراهان شهید شان را به عنوان اسطوره های اخلاقی خود قبول دارند.
وی در ادامه افزود: در منطقه پویشی با موضوع وصیت نامه خوانی سردار سلیمانی برای همکاران فرهنگی و دانش‌آموز تدارک دیده شد. به نظر من هیچ قسمتی از وصیت نامه سردار را نمی توان انتخاب کرد که به عنوان بهترین قسمت از بیانات سردار باشد. تمام بندهای وصیت نامه سیاسی الهی ایشان پند و عبرت عمیق و عرفانی است که می‌تواند در رگها و پیکره جامعه خون تازه‌ای تزریق کند. این مراسم حداقلی از مناسبت های فرهنگی است که نام و یاد شهدا را برای همگان تداعی خواهد کرد.
در ادامه جلسه لطفی شهردار منطقه و حسین کریمی فرمانده ناحیه حبیب بن مظاهر مطالبی را به همین مناسبت مطرح کردند.
در این مراسم برنامه هایی همچون اجرای سرود گروه شهید فرجی از دبیرستان شهید فقیهی و مداحی مداح اهل بیت اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار