ثبت رکورد حضور 110 کشور در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

تهران (پانا) - 110 کشور در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور دارند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت رکورد حضور 110 کشور در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سید سعید بدیعی، دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با اعلام این خبر گفت: در دوره ای که با محدودیت ها و مشکلات عدیده ای به خاطر شیوع بیماری کرونا درگیر بوده ایم، علی رغم پیش بینی هایی که تصور می شد به دلیل شیوع این بیماری آثار کمی برای جشنواره فیلم رشد ارسال خواهد شد، با استقبال کارگردانان و تهیه کنندگان زیادی از کشورهای مختلف جهان روبرو شده ایم که بر اساس آمار و اسناد موجود، آثاری از 110 کشور فیلم دریافت شده است.

وی افزود: بنابر آمار دبیرخانه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد، به ترتیب کشورهای هند، ایتالیا، آمریکا، برزیل، اسپانیا، ترکیه، فرانسه، انگلیس، پرتغال، روسیه و صد کشور دیگر از جمله کشورهایی هستند که امسال برای جشنواره فیلم رشد اثر ارسال نموده اند. بر اساس این آمار بیشترین آثار دریافتی از کشور هندوستان با 387 فیلم و کمترین اثر دریافتی با یک فیلم از کشور دومینیکن است.

لازم به ذکر است فیلم های دریافتی از کشورهای مختلف جهان در قالب های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند، پویانمایی کوتاه و بلند می باشد که توسط اعضای هیأت انتخاب در 5 گروه در حال بررسی هستند. همچنین در تعدادی از آثار نیز به موضوع شیوع ویروس کووید 19 پرداخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار