رفع تصرف حدود یک هکتار از بستر رودخانه کن در محدوده اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسلامشهر، با ایجاد خاکریزی بر روی حد بستر رودخانه کن، در محدوده اسلامشهر دسترسی متخلفین به بستر رودخانه قطع و کلیه راه‌های ارتباطی غیر متعارف به رودخانه نیز مسدود شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رفع تصرف حدود یک هکتار از بستر رودخانه کن در محدوده اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، امیر سالار خلجی، مدیر امور منابع آب اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: با پیگیری کارشناسان گشت و بازرسی امور منابع آب اسلامشهر، سه مورد تصرف غیر قانونی شامل، خاکریزی و تسطیح و ساخت اتاقک در بستر رودخانه کن و در محدوده شهرستان اسلامشهر، شناسایی و پس از صدور و ابلاغ اخطاریه به متخلفان، با دستور قضائی و همکاری عوامل ادارات رفع تصرف شد.
او در ادامه با بیان اینکه در طی این عملیات، حدود یک هکتار از بستر رودخانه کن رفع تصرف شد، تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسلامشهر، با ایجاد خاکریزی بر روی حد بستر رودخانه کن، دسترسی متخلفین به بستر رودخانه قطع و کلیه راه های ارتباطی غیر متعارف به رودخانه نیز مسدود شده است.

خلجی ضمن هشدار به تمامی افرادی که قصد خرید اراضی و یا ساخت و ساز در مجاورت مجاری آب‌های سطحی را دارند، گفت: قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به امور منابع آب اسلامشهر مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود.

مدیر امور منابع آب اسلامشهربا اشاره به همکاری موثر و تنگاتنگ دستگاه قضا با این امور، خاطر نشان کرد: امور منابع آب اسلامشهر حسب وظیفه ذاتی خود با هر گونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار