حریق واحد کارگاهی تولیدرنگ درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در صورتی که حضور و اقدام سریع نیروهای آتش‌نشانی در محل واحد کارگاهی تولید رنگ در اسلامشهر رخ نمی داد، حریقی بسیار گسترده ایجاد و با خسارت مالی فراوانی همراه می شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حریق واحد کارگاهی تولیدرنگ درشهرستان اسلامشهر

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، با تماس کارکنان یک واحد کارگاهی تولید رنگ با سامانه ۱۲۵ بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر به همراه خودروهای پشتیبان تانکر و فوم به محل حریق واقع در بلوار حضرت معصومه (جاده شورآباد) قبل از آزاد راه تهران قم مجتمع قندریزان اعزام شدند.

امیررضا احمدی رئیس ایستگاه شماره ۳ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: با حضور نیروها در محل مشاهده شد یک باب سوله تولید رنگ به متراژ ۴۰۰ متر مملو از مخازن مایعات قابل اشتعال از قسمت جنوبی مشتعل شده و آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به تمامی مخازن است.

او افزود: بلافاصله آتش‌نشانان از دو جهت با به کارگیری چندین رشته لوله آبرسانی و بکارگیری فوم اقدام به مهار حریق کرده و از توسعه آن جلوگیری کردند و در ادامه با اجرای عملیات جداسازی به صورت‌ دستی و تهویه محل موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

احمدی بیان کرد: در صورتی که حضور و اقدام سریع نیروها در محل رخ نمی داد شاهد حریقی بسیار گسترده و درپی آن خسارت مالی فراوانی بودیم که با عملکرد مناسب آتش‌نشانان به حداقل ممکن رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار