برگزاری مجازی مراسم ایام فاطمیه در مدارس منطقه ۱۲

تهران (پانا) - معاونین پرورشی مدارس منطقه ۱۲، با هدف نهادینه شدن رمز ثبات اسلامی در ولایت مداری در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، به مدت سه شب از شنبه تا دوشنبه در شبکه های مجازی مدارس، منازل خود و مدرسه گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی مراسم  ایام  فاطمیه در مدارس منطقه ۱۲

مدارس منطقه ۱۲ با توجه به تقارن دهه بصیرت و ایام الله شهادت جانگداز بانوی دو عالم خانم فاطمه زهرا(س) و با هدف نهادینه شدن اینکه رمز ثبات اسلامی در ولایت مداری، فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی، حضور در لحظه و دشمن شناسی است مراسم سوگواری به همین مناسبت برگزار کردند.
معاونت پرورشی دبستان پسرانه بیست و یک بهمن، از برگزاری مسابقه نقاشی تحت عنوان "تجلی بصیرت همراه با فاطمه" مناسب با این ایام و برگزاری مراسم سوگواری با ارسال کلیپ ها و نوحه خوانی در شبکه مجازی مدرسه خبر داد.
همچنین معاونت پرورشی هنرستان فنی شهدا، با برگزاری هیئت دانش آموزی، با تعداد محدودی از دانش آموزان به مدت سه شب با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم را برگزار کرد.
معاونت پرورشی دبستان دخترانه ایثار نیز از برگزاری مراسم روضه های خانگی چند نفره، نصب پرچم در خانه ها و پوشیدن لباس مشکی به حرمت شهادت بی بی دو عالم خبر داد.
معاونت پرورشی دبیرستان مدرس در سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه شهیده، فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، در فضای مجازی اسکای روم و بیان فضائل سیده بانوان دو سرا، قرائت و تفسیر حدیث کسا مراسم ارزشمندی برای دانش آموزان برگزار کرد.
اکثر مدارس منطقه ۱۲ در بزرگداشت ایام فاطمیه با ابتکار و نواوری در برپایی این ایام تلاش خود را انجام دادند؛ که این روزها در یاد و ذهن دانش آموزان نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار