خلق ۱۴۴۲ اثر در پویش ایمانی هنرستان های تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی هنرستان آل یاسین منطقه ۱۲، بیان کرد با مشارکت و همدلی هنرآموزان و هنرجویان ۱۴۴۲ اثر فاخر و ارزشمند در مدح و ثنای پیامبر اکرم(ص) خلق شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خلق ۱۴۴۲ اثر در پویش ایمانی هنرستان های تهران

پری رستمی، معاون پرورشی هنرستان آل یاسین در گفت و گو با پانا گفت: «با همت زهرا سادات طبیبیان، مدیر هنرستان آل یاسین، هر ساله با توجه به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، در بخش هنری و فنی برنامه هایی را برای اجرا در نظر می گیرد. امسال در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم، با هماهنگی هنرآموزان و هنرجویان در بعضی از دروس جهت اجرای ورک شاپ های تخصصی درسی با موضوعیت حضرت محمد(ص)، آماده خلق اثر هنری شدند. پوستر این همایش بزرگ نیز توسط هنر جویان طراحی شد.»
رستمی اضافه کرد: «با مشارکت و همدلی هنر آموزان و هنرجویان شهر تهران ۱۴۴۲ اثر هنری در شاخه های مختلف هنری خوشنویسی، خط در گرافیک، پوستر، تصویر سازی، عکاسی، طراحی و.... آثار ارزشمند و فاخری در مدح و ثنای پیامبر خوبی ها و مهربانی حضرت محمد(ص) خلق شد.»
وی افزود: «با انتشار هماهنگ آثار هنری هنرجویان، در فضای مجازی به صورت هماهنگ، هنرجویان در دفاع از اسلام و پیامبر اکرم(ص)، به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردند.»
رستمی تصریح کرد: «آثار این همایش هم اکنون جمع آوری و دسته بندی شده است و پس از داوری و تعیین آثار برتر از هنرجویان برتر در هر زمینه توسط اداره کل شهر تهران قدردانی خواهد شد.»
وی در آخر افزود: «نمایشگاه مجازی از آثار ارزشمند و فاخر هنرجویان برگزار خواهد شد. متعاقبا نشانی نمایشگاه در شبکه های مختلف مجازی اطلاع رسانی خواهد شد تا علاقمندان از دیدن آثار بهره مند شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار