مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموختن، هنری است که همه توانایی‌ها و هنری‌های دیگر، از آن می‌جوشد و سر بر می‌آورد

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خواندن و نوشتن را ابزار اولیه ارتباط با دنیا دانسته و نداشتن مهارت خواندن و نوشتن را آسیب و مهمترین  آسیب‌های آن را عدم تعامل و  ارتباط با خود، خدا، خلق و طبیعت برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموختن، هنری است که همه توانایی‌ها و هنری‌های دیگر، از آن می‌جوشد و سر بر می‌آورد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو ضمن تبریک هفته سوادآموزی ارزش کار آموزش‌دهندگان را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: مفتخریم که در راستای بهبود وضعیت سوادآموزی و فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته و سهمی در این آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

در ادامه عرب عامری مشاور رئیس سازمان سوادآموزی ضمن تبریک هفته سوادآموزی و تقدیر از همکاران این حوزه به تشریح نقش و جایگاه آموزش در دوره های مختلف پرداخت و برابر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) همه دستگاه‌ها و نظام‌ها را ملزم به خدمت و همکاری با سوادآموزی دانست و نهضت را بعنوان نور هدایت تمدن‌ها برشمرد.

او ضمن بیان ابعاد مختلف سواد من جمله سواد عاطفی، سواد اجتماعی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد تربیتی و .... بر سوادآموزی در گرو مهارت‌آموزی و تاثیر سوادآموزی در بینش و بصیرت افراد نیز تاکید کرد.

این مقام مسوول در پایان خاطر نشان کرد: یاددهی و یادگیری باید در تمامی ابعاد زندگی شخصی آموزش‌دهندگان و آموزش‌گیرندگان اثرگذار باشد و با توجه به توسعه فضای مجازی و رفع مشکلات آموزشی، آموزش‌ها باید با تلاش و پیگیری جدی آموزش‌دهندگان و مشارکت هر چه بیشتر سوادآموزان صورت پذیرد و در تمامی ابعاد زندگی شخصی آنها اثر گذار باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار