معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

در راستای مسابقه پرسش مهر 99 انشانویسی سوا آموزان دوره انتقال برگزار می‌شود

تهران(پانا)- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری مسابقه انشانویسی در بین سواد آموزان دوره انتقال در راستای ارتقای فرهنگ جامعه با بهره گیری از موضوع « پرسش مهر ریاست جمهوری » در هفته سواد آموزی، خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
در راستای  مسابقه  پرسش مهر 99  انشانویسی سوا آموزان دوره انتقال برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، زینالی با اشاره به برگزاری مسابقه پرسش مهر گفت: در راستای ارتقای فرهنگ جامعه با بهره گیری از موضوع« پرسش مهر ریاست جمهوری »در هفته سوادآموزی، مسابقه انشانویسی در بین سوادآموزان دوره انتقال برگزار می‌شود .

او با تاکید بر اینکه این مسابقه با هدف تشویق سوادآموزان به تفکر و ایجاد حس مسئولیت نسبت به مسائل اجتماعی برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: تقویت روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری در بین مخاطبان، گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری، جستجوگری، تقویت قدرت تفکر و خلاقیت در سوادآموزان، تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

زینالی با اشاره به اینکه این مسابقه برای سوادآموزان ایرانی مشغول به تحصیل کلاس های دوره انتقال سال 1399 در قالب دست نوشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: موضوع مسابقه در خصوص مقابله با ویروس کرونا کمک به بیماران مبتلا و راههای پیشگیری از این بیماری است .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پس از انجام فرآیند داوری دست‌نوشته‌های برتر استان برای رقابت در مرحله کشوری به سازمان سواد آموزی ارسال خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار