سیف: فعالیت شورای دانش آموزی در شرایط کنونی آموزش بسیار موثر است

تهران (پانا) - مسئول سازمان دانش آموزی منطقه یک از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه یک به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سیف:  فعالیت شورای دانش آموزی در شرایط کنونی آموزش بسیار موثر است
زهرا سیف، مسئول سازمان دانش آموزی منطقه یک در گفت و گو با پانا گفت: سند تحول بنیادین چند هدف دارد که یکی از آنها تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است. دانش آموزان با مشارکت در تشکل های دانش آموزی خود را برای ورود به عرصه های اجتماعی و سیاسی آماده می کنند، زیرا یکی از حقوق شهروندی شرکت در انتخابات است.
وی افزود: طبق مصوبه شورای سیاست گذاری سازمان دانش آموزی انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی در دو بخش دختران و پسران در تاریخ 99/10/7 به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) برگزار شد. براساس نتایج این انتخابات از هر گروه دختران و پسران پنج نفر به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.
سیف با قدردانی از حضور با انگیزه و مسئولانه دانش آموزان تصریح کرد: وظایف و اهداف مجلس دانش آموزی می تواند به تحکیم و تعمیق باورهای دینی و آموزه های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و کسب مهارتهای اجتماعی کمک کند.
مسئول سازمان دانش آموزی منطقه یک با آرزوی موفقیت برای تمام اعضای شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی گفت: از منظر آموزش و پرورش شوراها و مجلس دانش آموزی می توانند بازوی پرتوانی باشند؛ بخصوص در شرایط کنونی که آموزش مجازی انجام می شود و به تبع آن ارتباط بین دانش آموزان و مدرسه و همکلاسی ها نیز متفاوت است. از این رو جهت انتقال مستقیم نظرات و پیشنهادات از نگاه و زاویه دید دانش آموزی حضورشان بسیار موثر است. با حضور این سرمایه های ارزشمند در زمینه های آموزشی و پرورشی با همکاری و همراهی همه مسئولین می توان گام های بلندی برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار