تولید دستگاه ضدعفونی‌ پیشرفته علیه کرونا توسط پژوهشگران جوان و نخبه

تهران (پانا) - ثبت ۳ اختراع هوشمند و دستگاه ضدعفونی‌ پیشرفته علیه کرونا از عملکردهای موفق اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در یک سال اخیراست.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید دستگاه ضدعفونی‌ پیشرفته علیه کرونا  توسط پژوهشگران جوان و نخبه

به گزارش باشگاه پژوهش‌گران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، شهرزادخاکپور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه برنامه‌ریزی برای جذب نخبگان و پرورش و هدایت دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد این باشگاه به‌عنوان نخستین مرکز شناسایی، جذب، پرورش، هدایت و حمایت پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاهی سال ۱۳۷۷ راه‌اندازی شد.

وی افزود: اکنون دفاتر باشگاه در بیش از ۳۰۰ واحد دانشگاهی و یکصد آموزشکده سما در سراسر کشور در حال انجام مأموریت شناسایی، هدایت و فعال‌سازی فعالیت‌های خودجوش دانش‌آموزی و دانشجویی و همچنین ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری پژوهشی و پرورش دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

خاکپور بیان کرد: این باشگاه از سال هفتاد و هفت تاکنون با جذب بیش از ۹۵ هزار عضو از میان دانش‌آموزان و دانشجویان که ۲۳ هزار و هشتصد و هشتاد و سه نفر آنان فعال هستند، از اعضای خود حمایت‌های معنوی و مادی انجام داده و در برنامه جدید باشگاه، رویکرد فعالیت‌محوری جایگزین تسهیلات‌محوری شده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ثبت ۳ اختراع هوشمند و دستگاه ضدعفونی‌ پیشرفته علیه کرونا را از عملکردهای موفق اعضای فعال این باشگاه در یک سال اخیر عنوان کرد.

وی اذعان کرد: خوشبختانه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاداسلامی تهران همکاری نزدیک و مشترک با سایر باشگاه‌ها مانند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای تهران مرکز، اسلامشهر و واحد خمینی‌شهر داشته است.

خاکپور خاطرنشان کرد: بعضی از وبینارها نیز با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی و تعدادی هم با همکاری سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و اسلامشهر برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار