اشتغالزایی برای ۶هزار و ۸۰۸ مددجوی آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) _ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی گفت: در ۹ ماه گذشته، برای ۶ هزار و ۸۰۸ مددجوی تحت حمایت این نهاد، اشتغالزایی شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اشتغالزایی برای ۶هزار و ۸۰۸ مددجوی آذربایجان‌شرقی

کریم پرویزی افزود: در این مدت برای ۱۱ هزار و ۳۵۳ نفر از مددجویان تحت حمایت آموزش‌های شغلی لازم برای ورود به بازار کسب و کار ارائه شده که به طور متوسط روزانه ۴۲ نفر را شامل می‌شود.

وی به میزان وام‌های اشتغال پرداختی در سالجاری اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای ۴ هزار و ۸۵۶ مددجوی زیر حمایت پرداخت شده که با کارآفرینی صورت گرفته از این طریق، ۵ هزار و ۴۳۹ نفر صاحب شغل شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان اضافه کرد: همچنین برای یک هزار و ۳۶۹ مددجوی تحت حمایت نیز از طریق کاریابی ها، شغل فراهم شده است.

پرویزی خاطرنشان کرد: در مجموع در ۹ ماه گذشته ۶ هزار و ۸۰۸ مددجو صاحب شغل شده اند که به طور متوسط روزانه ۲۵ نفر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از فراهم شدن شغل برای مددجویان، تا ثبات کامل شغلی، از آن‌ها حمایت می‌شود تا در نهایت به خودکفایی برسند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی ادامه داد: با خودکفایی کامل ۲ هزار و ۱۶۳ مددجو در استان، به طور متوسط روزانه ۸ نفر از چرخه مددجویی خارج شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار