توانمندسازی محرومان از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است

تبریز (پانا) _ استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) برای توانمندسازی محرومان، گفت مجموعه مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی محرومان از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است

به گزارش اداره کل استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار کرد: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی انقلاب پابرهنگان است و مسئولان نظام باید تلاش کنند تا محرومیت از جامعه رخت بربندد.
وی با اشاره به سابقه درخشان مردم تبریز و آذربایجان در امور خیرخواهانه، گفت: تبریز از گذشته‌های دور، شهر خیریه‌ها بوده و مردم آذربایجان همیشه در کار خیر پیشرو بوده‌اند.
استاندار آذربایجان شرقی، اقدامات کمیته امداد برای توانمندسازی محرومان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: مجموعه مدیریت استان آماده همکاری با کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان بویژه در حوزه اشتغال و توانمندسازی است.
وی با اشاره به اینکه نرخ اشتغال استان از متوسط کشوری پایین‌تر است، گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد می‌تواند در بهبود نرخ اشتغال و حل مشکل بیکاری در استان تأثیر بسزایی داشته باشد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در این دیدار توانمندسازی محرومان را از اولویت‌های اصلی این نهاد انقلابی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در بحث اشتغال و مسکن محرومان اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است.
سیدمرتضی بختیاری همچنین به اقدامات کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان و نهادهای حمایتی برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: کمیته امداد روزانه یک میلیون عدد ماسک تولید می‌کند و در اختیار مردم قرار می‌دهد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد برای ایجاد ۷ هزار شغل در استان آذربایجان شرقی، گفت: با حمایت استانداری، فرمانداران و بانک‌های عامل و همچنین فعالان اقتصادی این مهم محقق خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین تأمین مسکن را مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین بسته حمایتی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی تا سال آینده در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار