فولادوند: مستندسازی یکی از اولویت های مهم در خصوص اموال و املاک آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه مشترک با مدیر کل اموال دولتی بر تسریع مستندسازی صدور اسناد مالکیت مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: مستندسازی یکی از اولویت های مهم در خصوص اموال و املاک آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ نشست مشترک مدیرکل آموزش و پرورش تهران با مدیر کل اموال دولتی وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

این جلسه با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و دادگر، مدیر کل اموال دولتی وزارت اقتصاد و دارایی و محسن بهارلو، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و نامور، مسئول حقوقی و املاک آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص تسریع در امر مستندسازی اسناد مالکیت مدارس و املاک آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه حراست از اموال وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مستندسازی یکی از اولویت های مهم در خصوص اموال و املاک است.

بر اساس این گزارش, مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خواستار تسریع در ارسال تمامی اسناد دفترچه ای آموزش و پرورش شهر تهران به اداره کل ثبت استان جهت تبدیل به اسناد تک برگی و همچنین تسریع در صدور گواهی های بند دال شد.

همچنین دادگر، مدیر کل اموال دولتی وزارت اقتصاد و دارایی نیز بر همکاری و تسریع در ارسال کلیه اسناد دفترچه ای به تک برگی از مخزن اسناد به اداره کل ثبت استان تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار