مرکز مشاوره مدارس به طور منظم در ایام کرونا در ملارد فعال است

ملارد(پانا)- اضطراب و تنش ناشی از شیوع ویروس کرونا، وسواس، عدم توان تحمل ابهامات در رابطه با این بیماری و همچنین اختلاف و ناسازگاری زوجین و فرزندان از مهمترین علل مراجعه به مراکز مشاوره در این مدت است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مرکز مشاوره مدارس به طور منظم در ایام کرونا در ملارد فعال است

جلسات منظم و مستمر مراکز مشاوره، نقش موثری در کنترل و مدیریت اضطراب و نگرانی و همچنین کاهش تبعات ناشی از وسواس‌های فکری و عملی مراجعان داشته و اغلب خدمات به صورت رایگان انجام پذیرفته است.

در راستای هدف انجام مشاوره برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، مرکز مشاوره آموزش و پرورش ملارد آماده خدمت رسانی به این گروه است.

سعیدرضا نصیری مسئول مشاوره این مرکز در بازدید رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در مورد فعالیت‌های این مرکز گفت: فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه در ایام کرونا بطور منظم انجام می‌شود.

او افزود: طرح همدل و صدای مشاور از جمله طرح‌های وزارتی است که امسال به دلیل شرایط کرونا در مدارس دارای مشاور سطح ملارد اجرا می‌شود. در این طرح مشاور با دانش‌آموز و اولیاء تماس می‌گیرد و در صورت مشاهده مشکل حاد، دانش‌آموز تحت پوشش خدمات مشاوره‌ای در مرکز مشاوره قرار می‌گیرد.

نصیری ادامه داد: همچنین در موارد فوریت‌های روانی و اجتماعی دانش‌آموز با مداخله تیم تخصصی از مرکز مشاوره وارد عمل می‌شود.

او در مورد روزهای کاری همکاران مرکز مشاوره در ایام کرونا، به پانا گفت: بخشنامه اطلاع‌رسانی در مورد برنامه کاری همکاران مشاور این مرکز برای تمامی مدارس ارسال شده است و این مرکز از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر باز و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای(مشاوره خانواده،تحصیلی،سازشی و...) است.

او در پایان گفت: شماره تماس مرکز مشاوره ۰۲۱۶۵۴۰۶۱۷۱ است و همه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها می‌توانند جهت هماهنگی ‌های بیشتر با این شماره تماس حاصل کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار