شهبازبیگی: همدلی یک امر لازم حمایتی برای جامعه است

تهران (پانا )- مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، در مراسم اهدای تبلت به خانواده های نیازمند، ابراز امیدواری کرد همدلی و همیاری همکاران فرهنگی در تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت، الگوی مناسبی برای همه جامعه باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهبازبیگی: همدلی یک امر لازم حمایتی برای  جامعه است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، یداله شهباز بیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، طی مراسمی تبلت و گوشی های هوشمند را به اولیا دانش آموزان اهدا کرد.

شهبازبیگی، در این زمینه اظهار کرد: همدلی یک امر ضروری برای جامعه محسوب می‌شود و به افراد محروم کمک می‌کند تا بتوانند مراحل بحرانی زندگی را با آسیب های کمتری پشت سر بگذارند.

وی افزود: مایه افتخار است که فرهنگیان منطقه5، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، بارها روحیه گذشت و ایثار را به نمایش گذاشته اند. تا دانش آموزان علاوه بر یادگیری دروس رسمی از معلمان خود، معنای همدلی و فداکاری را بیاموزند.

در ادامه شهباز بیگی گفت: جمعی از فرهنگیان منطقه 5، با احساس مسئولیت اجتماعی، تعدادی گوشی هوشمند و تبلت، برای دانش آموزان محروم از آموزش های مجازی، تهیه کرده اند که این اقدام آنان بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: همانطور که ویروس کرونا تغییرات زیادی در جوامع انسانی ایجاد کرده است، زمینه‌ساز شناخت نیازمندی‌های پنهان درحوزه های مختلف از جمله در حوزه آموزشی شده است. در این بین بیشترین رسالت و سختی کار با وجود دانش آموزان بی بضاعت، متوجه معلمان است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 گفت: معلمان، مدرسه مجازی را در حالی مدیریت کردند که در کنار پیاده سازی جریان آموزشی با همه مشکلات خاص آن، باید غصه دانش آموزان بی بضاعت غایب از کلاس را می خوردند. به این ترتیب آستین همت را بالا زدند و در حرکتی همدلانه و خداپسندانه برای تامین هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت به صورت فردی و گروهی اقدام کردند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت جمعی همه آحاد جامعه، هر چه زودتر شر این ویروس منحوس از کشور عزیزمان و از کل جهان کوتاه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار